wtorek, 28 kwietnia 2015

Dlaczego Nie…


 Dlaczego Nie…
Jeśli chcesz zarabiać w Internecie i odnieść sukces, to musisz posiadać 3 nienamacalne wartości.
Są to rzeczy, które muszą wydobywać się prosto z Twojego wnętrza.

Wartość nr 1
Po pierwsze, musisz posiadać silne DLACZEGO!
- Dlaczego Twój biznes musi wypalić?
- Co cię napędza?
- Co daje Ci siłę do działania?
- Co chcesz osiągnąć w swoim życiu?
Jeśli chodzi o mnie, to nie mogłem już znieść pracy na 3 zmiany za marne grosze (na tzw. śmieciowej umowie).
Moim marzeniem była niezależność.
Chciałem kontrolować swoje życie za pomocą małego pudełka, które mogłem wszędzie ze sobą zabrać, a nie być nieustannie pod presją i zależeć od kogoś innego.
Ciągle czułem, że tracę czas…
Odczuwałem z tego powodu ogromny ból i w końcu powiedziałem dosyć!
Odnalazłem mój powód…
… Dosłownie jak magnes przyciągała mnie ta niesamowita wolność, którą daje E-Biznes – i to właśnie był mój cel.
Teraz TY musisz znaleźć swoje Dlaczego!

Wartość nr 2
Musisz uwierzyć w siebie…
Musisz po prostu wierzyć, że dasz radę!
Jeśli nie będziesz wierzyć, że faktycznie można utrzymać siebie i swoją rodzinę z Programów Partnerskich (i do tego żyć na dobrym poziomie), to nic się nie wydarzy.
Proste, prawda?
Zastanów się przez chwilę…
Skoro tak dużo osób zarabia już dobre pieniądze w Internecie, to dlaczego TY nie możesz zrobić tego samego?
Ja zdałem sobie już z tego sprawę i był to decydujący moment – skoro inni mogą, to ja też. Wystarczyło tylko rozszyfrować co takiego te osoby robią i zaadoptować to do mojej sytuacji.
Jeśli dobrze się rozejrzysz to znajdziesz setki dowodów na to, że naprawdę dużo ludzi zarabia na programach partnerskich i to więcej niż na etacie.
Wystarczy trochę poszperać w Google, aby znaleźć niezliczone komentarze i historie prawdziwych ludzi zarabiających realne pieniądze przez Internet.
Już od dawna miałem takie przeczucie, że marketing partnerski niedługo eksploduje… i się nie myliłem.
To już się dzieje.
Jeszcze kilka lat temu musiałeś iść do potencjalnego pracodawcy, konkurować z setkami innych chętnych i mieć nadzieję na najlepsze.
Teraz udajesz się po prostu do wybranej przez siebie firmy, wypełniasz aplikację o udział w ich programie partnerskim i natychmiast zaczynasz pracować.
Nie wiem czy zauważyłeś, ale właśnie na naszych oczach powstaje nowa klasa robotnicza.
Uwierz mi, zarabianie dobrych pieniędzy z programów partnerskich jest teraz bardziej niż możliwe. Marketing Partnerski to przyszłość, która ma miejsce już dzisiaj.

Wartość nr 3
Musisz być gotowy, aby zrobić ten Pierwszy Krok.
Musisz po prostu przyjąć filozofię działania, aby odnieść sukces w Marketingu Partnerskim.
To jest niestety prawdopodobnie największa bolączka większości osób.
Faktem jest, że Internet zachowuje się niczym ruchomy cel… a jedyna rzecz, której na 100% możemy być pewni, to fakt, że się zmienia.
Musisz w końcu przestać analizować i po prostu wskoczyć do gry.
Nie możesz uczyć się z zewnątrz…
Musisz być w samym środku, aby wszystko dokładnie zrozumieć.
Puentą tej lekcji jest to, że tak naprawdę nigdy nie będziesz gotowy do rozpoczęcia swojej działalności w programach partnerskich.
Wieczna analiza i czekanie niczego nie zmieni.
Musisz po prostu uruchomić jakiś program i działać.
Dobrą wiadomością jest to, że porażki w Internecie są niewielkie.
W dzisiejszym świecie trzeba oceniać rzeczy bardzo dokładnie, zanim zdecydujesz się na otwarcie własnej działalności gospodarczej. Biznes offline wiąże się często z dużą inwestycją oraz z comiesięcznymi kosztami.

Musisz po prostu wejść do gry…
Każda chwila niepotrzebnej zwłoki powoduje, że tylko marnujesz swój czas –> w tej chwili mógłbyś zdobywać niezbędne umiejętności, aby odnieść sukces w Marketingu Partnerskim.
Jeśli nadal nie jesteś w grze, to już zostajesz daleko w tyle. Zrób pierwszy swój krok do sukcesu już dziś!

Zapraszam:
 

Pozdrawiam;
Dariusz Kaczmarek

Brak komentarzy: