Słyszałeś powiedzenie „miej listę lub giń”?
Choć mogłoby wydawać się inaczej to banalne określenie nie jest
absolutnie przesadzone. Biorąc pod uwagę specyfikę biznesiu opartego na
wielopoziomowych programach partnerskich to stwierdzenie ma tysiąc razy
większe znaczenie. Już dawno udowodniono, że ktoś, kto ma listy rzędu
10000 leadów (subskrybentów, czytelników, klientów) nigdy nie będzie
musiał zajmować się „pracą”, bo listy z taką ilością adersów mogą
generować zdecydowanie większe dochody w dodatku zdecydowanie mniejszym
kosztem.
Bezpieczna lista – tzw opt-in. Wg
naszego prawa, na naszej liście mogą znajdować się jedynie adresy ludzi,
którzy świadomie wyrazili chęć i zgodę na otrzymywanie wiadomości
mailowych. Innymi słowy – sami, z pełna świadomoscią i
odpowiedzialnoiscią zapisali się na daną listę mailingową. Na marginesie
tylko wspomnę, że wysyłanie jakiejkolwiek korespondencji oraz ofert do
ludzi, którzy nie wyrazili świadomej zgody na otrzymywanie powyższych
mija się z celem, bo raz, że nie przynosi efektów, jest zupełnie
nieskuteczne, a dwa, że grozi nieprzyjemnymi skargami lub nawet
konsekwencjami prawnymi.
Piotr Majewski, jeden z topowych marketerów powiedział kiedyś tak:„To, czego nie przeskoczysz w drodze do wielkich zarobków, to posiadanie własnej listy mailingowej. Najprościej taką zbudować tworząc tematyczny serwis www, z darmowym bonusem, który dasz osobom chcącym zapisać się na listę. Tylko dzięki tej metodzie moje listy generują ok 100 nowych osób dziennie.”
Kiedyś osiągnięcie takiego wyniku jak Piotr zdawało mi się dla mnie nieosiągalne, ale dzięki konkretnej wiedzy i wdrożeniu odpowiedniego systemu dziś mogę pochwalić się podobnymi rezultatami.
Jak tworzyć listy mailingowe?
Baza adresowa jest przepustką do sukcesu, więc trzeba zrobić
praktycznie wszystko, żeby odwiedzający twoją stronę lub serwis zapisali
swój adres email w formularzu. Trzeba do tego wykorzystać każdą możliwą
sposobność. Przede wszystkim musi być formularz do zapisu. Jeśli jest
tylko jeden, to najlepiej niech będzie w najbardziej widocznym miejscu
na stronie. Jeśli formularzy do zapisu listy mailingowej jest kilka, to
wtedy każde miejsce i okazja jest do tego dobra. Za przykład może
posłużyć choćby mój serwis. Zwróć uwagę – formularz znajdziesz pod
każdym wpisem, w sidebarze na samej górze, w wyskakującym okienku oraz
niezależne formularze do zapisu pod konkretne kursy emailowe.
Oczywiście sam formularz jest integralną częścią autorespondera
– systemu, do automatycznego zapisywania listy adresowej oraz wysyłania
ustawionych w tzw kolejce mailingowej wiadomości. Jednym z ciekawszych,
a przede wszstkim tanich rozwiązań z szerokimi możliwościami zapewnia
zintegrowany system marketingowy AIOP,
który biorąc pod uwagę stosunek możliwości do ceny w porównaniu z
innymi dostępnymi na polskim rynku nie ma sobie równych. Więcej na tej
stronie => system – dowiesz się między innymi jak korzystać z autorespondera i jak tworzyć listy mailingowe.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz