piątek, 12 czerwca 2015

Jak sprawić by Twoja baza mailingowa przynosiła Ci zysk?

pomysł na biznesOSTRZEŻENIE: Ten niezwykły system zmieni wszystko w Twoim podejściu do budowania listy i zarabiania w Programach Partnerskich NA ZAWSZE… Kliknij TUTAJ i Poznaj Szczegóły >>



Dynamika zmian jest dzisiaj ogromna. Grupy marketingowców dwoją się i troją aby dostosowywać się do swoich odbiorców.

Każdego dnia jesteśmy bombardowani informacjami, które nas właściwie nie interesują.
W jaki więc sposób, my jako sprzedawcy, marketerzy internetowi powinniśmy działać, aby dotrzeć do odbiorcy (pozyskać nowego klienta) i spieniężyć go?


Z roku na rok ilość informacji jaka się pojawia jest dla nas przytłaczająca. Nie każdy może sprostać wyzwaniu jakie stawia użytkownik i zapewnić mu odpowiedni content w odpowiednim dla niego czasie. Kluczem jest dopasowanie treści do profilu odbiorcy i przekazanie jej w najlepszym dla niego czasie.
images

Istotne jest pogrupowanie naszej bazy w taki sposób, abyśmy wiedzieli która grupa w jaki sposób się zachowuje. Jakie są przykłady zachowań?
Najbardziej pożądanym jest zakup, ale potrzebujemy również odbiorców, którzy czytają nasze maile, skąd wiemy że czytają? O tym mówi wskaźnik otwieralności i klikalności w link umieszczony w mailu.

Jeżeli wiemy, że dany e-mail został przeczytany przez pewne osoby, możemy do nich wysłać kolejkę (kolejne e-maile).
Nie ważne jak bardzo lubisz czy nie lubisz matematyki, statystyki się nie oszuka.

Średnia otwieralność e-maili jest różna

, w zależności oczywiście od przekazywanej treści i od jakości bazy, ale
wynosi w granicach 15%. Na początku, zwykle jest to nawet 60%, ale z każdym kolejnym e-mailem otwieralność spada nawet do 1-2%.
1-2% osiągają Ci, którzy zaczynają spamować – czyli wysyłać bardzo dużo maili sprzedażowych, bez jakiej kolwiek wartości dla czytelnika. Doskonale wiem, że dla jednego wartością jest coś, co dla drugiego tą wartością nie będzie. Oznacza to, że Ty musisz być elastyczny i otwarty.


Nie życzę Ci konwersji na poziomie 1%, ale są takie przypadki…
E-mail marketing jest łatwy? O czym pisać?
Dawaj w mailach:


Nowości!
Szokujące dane!
Porady!
Szybkie triki!


Twoje maile mają wzbudzać emocje, trzymać w napięciu, zaskakiwać,
wzruszać, cieszyć, zastanawiać, oburzać,
jeżeli wywołasz choć jedną reakcję emocjonalną u czytelnika, MASZ GO!

Pisz tak jak byś stał obok i mówił do tej osoby
Pisz jak do przyjaciela
Nie traktuj go jak worka z pieniędzmi, a jak człowieka,któremu trzeba pomóc.
Za tą pomoc zostaniesz wynagrodzony, prędzej czy później od tej samej lub innej osoby!


Nie wiesz co pisać? E-mail marketing wymaga pisania od serca

o tym co wydarzyło się u Ciebie
o pogodzie
o pieniądzach
o lifestyle
o tym o czym chcesz 


Nie przejmuj się opiniami negatywnymi (chyba że pochodzą z ust Twojego autorytetu)
Działaj i idź do przodu, bo samo się nie zrobi 


Mam rację?

E-mail marketing działa, jak z niego korzystasz!
Sprzedawaj co kilka maili bezpośrednio lub przez linki przenoszące do strony sprzedażowej
tylko tyle a daje oczekiwane rezultaty! Twoja lista emailowa musi wiedzieć że żyjesz ;


Poleć znajomym:


P.S.
Drogi przyjacielu,
Nazywam się Dariusz Kaczmarek i dosłownie za 5 minut pokażę Ci jak za pomocą jednego programu zarabiać ponad 800 zł.w godzinę prosto z domu i otrzymać specjalny system, dzięki któremu stałem się niezależny finansowo.
Kliknij w Zarejestruj Mnie i dołącz do Naszej Grupy:

Marketing Sieciowy w Internecie

Brak komentarzy: